zaterdag 3 augustus 2013

MIJN PARFUM STASH

Ik hou van parfum, al die prachtige parfumflesjes en heerlijke geuren. Als ik een parfumerie bezoek, kan ik het vaak ook niet laten een nieuwe parfum te testen en dan heb ik er zeker moeite mee om niet elke keer weer met een nieuwe parfum thuis te komen. Ik vind het ook heerlijk om mijn parfum dagelijks af te wisselen. Op bovenstaande foto is mijn huidige parfum stash te zien.

Lancôme - La Vie Est Belle
Dolce & Gabbana - The One
Viktor en Rolf - Flowerbomb
Shiseido - Zen
Dior - Miss Dior
Valentino - Valentina Assoluto
Dior - Eau Fraiche
Calvin Klein - In 2 u
Viktor en Rolf - Flowerbomb La Vie En Rose

Mijn favoriete parfums zijn: La vie est belle van Lancôme en Eau Fraiche van Dior.

9 opmerkingen:

  1. Mooie collectie! Zelf heb ik nooit veel parfum. Ik gebruik mijn parfum meestal flesje per flesje op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. miss dior en flowerbomb zijn zo lekkerrrr! de rest ken ik nog niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie parfums heb je ! Flowerbomb is zooooo lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben zelf heel erg benieuwd naar de geur Valentino - Valentina Assoluto!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Flowerbomb en Dolce&Gabbana zijn mijn favorieten, hmmmm...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekkere parfums heb je! Ik vind het ook fijn als je iedere dag kan afwisselen met parfums :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie parfums, leuk om te zien! Ik ken al deze geurtjes nog niet. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. La vie est belle, staat alvast op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen