maandag 3 juni 2013

SEPHORA

Als klein meisje ging ik met mijn ouders een weekendje naar Parijs en bezocht daar de Sephora aan de Champs Elysees. Wauw wat een prachtig filiaal is dat. Ik keek mijn ogen uit als klein meisje. Toen kon ik al eeuwen kijken naar al die prachtige parfumflesjes en make-up producten. Ik voelde mij als een prinsesje op de rode loper van het filiaal in Parijs. Jammer genoeg stopt Sephora met het verkopen van haar producten in Nederland. Gisteren was de laatste verkoopdag van de Sephora in Utrecht. Ik heb gelukkig nog snel wat favoriete producten bij de Sephora ingeslagen. De super leuke plastic mini badjes van Sephora's eigen merk, om je douchespulletjes in te doen, de super fijne epileer pincetten en de heerlijke producten van de exclusievere merken Urban Decay en Benefit.  Hopelijk ga ik snel weer naar Parijs zodat ik het prachtige filiaal aan de Champs Elysees weer eens kan bezoeken.

1 opmerking: