maandag 18 maart 2013

GRATIS GELD VERDIENEN MET CASH 4 LADIES

Geld verdienen voor vrouwen
Kennen jullie het concept Cash 4 ladies al? Dit is een concept waarbij je heel makkelijk iets kan bijverdienen. Het enige wat je moet doen is de (reclame) mailtjes die je krijgt te openen, waarbij je voor geld spaart. Dan zijn opeens reclame mailtjes lang zo erg niet meer toch? En daarnaast zitten er soms nog leuke reclame mailtjes tussen ook, de mails zijn namelijk speciaal afgestemd op vrouwen. Ook zijn er soms acties waarbij je met enquĂȘtes invullen, prijsvragen mee te doen of facebook pagina's te like-en geld kan sparen. En als je je nu aanmeld krijg je ook nog een een gratis lipbalsem thuisgestuurd.

Hieronder een gedeelte van mijn saldo-overizcht:
Zoals je kan zien heb ik in totaal al €20,- bij elkaar gespaard, echt een aanrader dus!
Ps: ook wordt er maandelijks een scooter onder alle leden verloot!

18 opmerkingen:

  1. Klinkt als makkelijk geld verdienen haha, weet niet of ik dat moet vertrouwen. Leuke blog heb je, ik volg je nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, als het zeker zo makkelijk gaat is het wel een aanrader! Maar inderdaad wat Bianca zegt. Ik krijg daar altijd ook zo'n wantrouwig gevoel bij. Maar zo te zien heb jij dus al €20 euro er aan verdient? Is dat helemaal goed gegaan enzo? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je me volgt !
      Ikzelf ben ook altijd een beetje wantrouwig met dit soort dingen, maar ik heb nu twee keer over €10,- ontvangen dus het is echt eerlijk. Het enigste nadeel zijn de mailtjes in je mailbox.

      Verwijderen
  3. Klinkt leuk, ik ga me ook maar eens aanmelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt een beetje louche...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga er eens naar kijken. Klinkt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Had niet verwacht dat het betrouwbaar zou zijn! maar klinkt wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vertrouw dit soort dingen nooit echt maar klinkt wel aantrekkelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb dit soort dingen ook een hele tijd gedaan jaren geleden maar het schiet zoooo niet op (of je moet inderdaad heel veel nieuwe leden aanmelden)! Dus ik ben daar toen mee gekapt, maar al die meiden die het niet vertrouwen: dat zit echt wel goed hoor. Er zijn echt ontzettend veel van dit soort sites en heb nog nooit iets negatiefs er over gehoord!

    xo Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe dit ook! Lekker sparen, ik heb al €10 gekregen hihi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. al 10 keer zoiets gedaan, maar duurt een eeuwigheid vind ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik heb me volgensmij ooit een keer aan gemeld, maar ik vergeet het altijd, ik zou ook niet weten hoeveel geld ik momenteel gespaard heb :P

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk, ik was vroeger lid van MoneyMiljonair (nog steeds eigenlijk, denk ik), dat was ook zoiets, maar dan niet speciaal voor vrouwen.

    BeantwoordenVerwijderen