vrijdag 22 februari 2013

HUISHOUDBEURS 2013

Gisteren ben ik samen met een vriendinnetje naar de huishoudbeurs in Amsterdam RAI geweest en het was echt super gezellig! De huishoudbeurs is opgedeeld in verschillende hallen met verschillende onderwerpen: Festival Fantistique, Fashion & Beauty, Home sweet home, Fashion, Family Fun, Home en Food & drinks. Alleen in de hal Home waren de echte huishoudspulletjes te vinden, verder is het eigenlijk een hele gezellig beauty, fashion en lifestyle beurs.

Wat ik allemaal gedaan/gekocht heb:
- De hal met fashion & beauty was echt mijn favoriete hal. Ik heb mij daar heel mooi op laten maken, krullen laten zetten en van allerlei dingetjes uitgeprobeerd. In het fashion gedeelte ben ik jammer genoeg niet geslaagd, maar ze verkochten wel erg leuke dingen.
- Bij Festival Fantistique hebben we naar de catwalk cursus van Mariana Verkerk gekeken, dit was erg leuk om te zien en aan het eind van de middag trad ook Glennis Grace nog op.
- Bij de Nivea stand heb ik een heerlijke douchegel en een reinigingsmousse gekocht voor maar €5,-. Daarna mocht ik met mijn bon van de Nivea stand aan het Nivea rad draaien en maakte ik nog kans op een extra Nivea product en ik won een hydraterend masker van Nivea. 
- Bij de stand van Rimmel hadden ze de actie: 4 producten voor maar €15,-. Super goedkoop, maar het was jammer genoeg wel erg druk bij de stand.
- Grazia stond ook op de beurs en deelde tijdschriften uit, ik heb in totaal drie verschillende Grazia's gekregen. Daarnaast heb ik ook nog het tijdschrift de Fab en een Story op de beurs gekregen, dus ik heb weer een heleboel tijdschriften te lezen.
- Bij de hal van Food & drinks kon je echt van allerlei hapjes en drankjes uitproberen, van sushi tot tomatensoep en we hebben natuurlijk echt alles door elkaar uitgeprobeerd.
- In de Fashion hal hadden ze een stand met allerlei make-up producten voor maar €1,-. Ze hadden een heleboel leuke nagellakkleurtjes en die kon ik natuurlijk niet laten liggen.. Ook waren er een heleboel Wet 'n Wild producten en dat kon ik natuurlijk ook niet laten liggen..
- In de Food & drinks hal kon je twee flessen mayonaise halen voor maar €3,- en je kreeg er een gratis patatje en shoppertas bij. Aan het eind van de dag hadden we best zin in een patatje, dus waarom zouden we er dan niet twee flessen mayonaise bij meenemen?
- Bij Wilkinson kon je een scheermes kopen voor €2,99 en gratis je naam van je vriendje of van jezelf er op laten graveren. Voor een echte man stond erbij, maar ik ga hem lekker voor mijzelf gebruiken tijdens het scheren van mijn benen. Wel erg leuk om cadeau te geven aan je man of vriendje.
De Huishoudbeurs is dit weekend nog in Amsterdam RAI te vinden, gaan jullie er nog naar toe of zijn jullie er al geweest?

12 opmerkingen:

  1. Volgend jaar gaan we samen Roos! Ben benieuwd of die wimperkruller fijn is. Ik stond er ook bij te kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nagellak voor maar één euro? Top! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik maar denken dat die huishoudbeurs niets voor mij is.. maar er is dus nagellak?!? Misschien ga ik dan de volgende keer ook maar haha !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Damn, die eerste foto, geweldig :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel! Gaaf dat je daar bent geweest, het leek mij ook super leuk (helaas ging ik op vakantie, hoewel dat natuurlijk ook niet slecht was :). Ik vind je header trouwens mooi :D

    Ik hoop dat je nog eens langskomt en wil volgen? X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super tof dat je naar de huishoudbeurs geweest bent haha! Mijn school staat tegenover de RAI.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had best wel veel slechte dingen gehoord over de huishoudbeurs, maar dit klinkt allemaal juist super goed! En die eerste foto, waauw!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt? Wat voor een slechte dingen had je gehoord dan over de huishoudbeurs?

      Verwijderen
  8. Het was er echt heel erg leuk!

    Ps. Ik kan op jouw blog geen reactie achterlaten met alleen naam/url. Misschien kun je dat aanpassen?

    www.greatthingsoflife.nl

    BeantwoordenVerwijderen