zondag 27 januari 2013

CAVIAR NAILS

The art of pearls - Anny
Exclusief bij parfumerie Douglas zijn lakjes van Anny te koop met pareltjes, waar je ontzettend mooie caviar nails mee kan maken. Een setje van Anny bestaat uit drie lakjes, waarvan één nagellak met een kleur uit het basisassortiment van Anny, een topcoat van Anny en daarnaast natuurlijk de pareltjes. Er zijn drie soorten setjes verkrijgbaar, namelijk een lichtroze, een rood en een zwart setje. De nagellakjes zijn hieronder te zien. In het setje zit een handige gebruiksaanwijzing waarin staat beschreven hoe de pareltjes moeten worden aangebracht. In de gebruiksaanwijzing wordt aangegeven de parels per hand aan te brengen, maar ik zelf raad aan om het per vinger te doen vanwege het drogen van de nagellak. Hierboven is het resultaat te zien, ik vind het er erg leuk uitzien alleen moet ik nog eventjes oefenen met het aanbrengen.


3 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad even wennen met aanbrengen, maar wel heel tof resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind caviarnagels er altijd mooi uitzien maar ik zou het zelf niet dragen. Voor een eerste keer is het toch goed gelukt bij jou?!

    BeantwoordenVerwijderen